تولید مانتو و شلوار اداری

تولیدی مانتو و شلوار اداری پوشاک روز به صورت عمده با شرکت‌ها دولتی و خصوصی و غیره خدمات عالی ارائه می‌دهد با ارائه مرغوب‌ترین پارچه از جمله فاستونی، سوپر فیونا، بزیاق استفاده می‌کند همچنین دوخت تمام صنعتی، تضمین کیفیت می‌دهد.

تولیدی مانتو و شلوار اداری

خرید مانتو و شلوار اداری از تولیدی

واژه مانتو ریشه فرانسه ای دارد. (manteau) یا روپوش لباس است; که روی لباس‌های دیگر پوشیده می شود. امروزه مانتو در ایران کارکردهای اداری، فرهنگی، مذهبی و حتی سیاسی دارد.

تاریخچه مانتو

پس از مد شدن مانتو و شلوار اداری برای شرکت‌های دولتی و خصوصی و غیره; طراحان لباس تولید مانتو و شلوار اداری پوشاک روز تهران، بهترین مانتو و شلوار اداری با کیفیت پارچه و دوخت، مدل‌های متنوع به هم وطنان عزیزمون در تمام نقاط کشور ارائه می‌دهد. خرید عمده مانتو و شلوار اداری خود را به ما بسپارید.

فروش مانتو و شلوار

کارگاه دوخت مانتو و شلوار اداری

رسمی‌ترین و شیک‌ترین پوشش برای خانم‌ها در محل کار مانتو و شلوار می‌باشد. با توجه به اینکه بیشترین مخاطبان و مشتریان هر کسب‌ و‌ کاری در اولین برخورد از ظاهر قضاوت خواهند کرد; فروش عمده و تولیدی مانتو و شلوار اداری پوشاک روز با کیفیت‌ترین لباس فرم مانتو و شلوار را برای کارمند‌های خانم شرکت‌های خصوصی و دولتی و غیره آماده می‌کند.

خدمات تولیدی پوشاک روز

گروه تخصصی تولید لباس فرم و فروش عمده مانتو و شلوار اداری پوشاک روز تهران; به این شکل دوخته می شود که دارای یک زاپاس می‌باشد; تا یک سایز گشاد بشه، همچنین همواره تلاش کردیم مرغوب‌ترین اجناس را به مشتری‌های عزیز ارائه کنیم.

خرید عمده مانتو شلوار

نمونه کار مانتو شلوار اداری پوشاک روز

پوشاک روز با بیش از یک دهه از تولید مانتو و شلوار اداری اکنون توانسته به لطف الهی; به یکی از مهمترین قطب‌های تولید لباس فرم مانتو و شلوار اداری در ایران تبدیل شود.

فروش مانتو و شلوار اداری

کارگاه دوخت مانتو و شلوار اداری

تولید مانتو و شلوار اداری حتما نیاز به آستر دارد; که پارچه آستری نکاتی وجود دارد بهتر است بدانید پارچه آستری باید مقاوم; قابل شستشو و ضد تعریق باشد. همچنین رنگ آن باید با رنگ مانتو و شلوار یکی باشد.

مانتو اداری

تولیدی لباس فرم

تاثیر رنگ پوشاک

پزشکان هندی بر این باورند که رنگ هم درونی و بیرونی است و رنگ‌ها در سطحی از انرژی، جسم و روان انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. با پخش عمده مانتو و شلوار اداری پوشاک روز همراه باشید.

مانتو اداری

کارخانه دوخت مانتو و شلوار ادای

بر اساس دانش رنگ شناسی فهمیده می‌شود که رنگ تاثیر خاصی بر روی موجودات زنده می‌گزارد و انسان رنگ ‌ها را در ذهن خود را از هم تفکیک کند و تجربه آموخته که هر رنگ احساس  متفاوتی در ما به وجود می‌آورد پخش عمده مانتو و شلوار اداری پوشاک روز رنگ ها به خوبی تفکیک و به مشتریان خود ارائه می دهد.

خرید مانتو و شلوار اداری

خرید عمده مانتو و شلوار اداری

شستن مانتو و شلوار اداری

مانتوهای اداری به دلیل دوخت ظریفشان بسیار آسیب‌پذیر بوده و باید با روش‌های درست و اصولی و حتی جداگانه شسته شود تولید و پخش مانتو و شلوار اداری پوشاک روز روش شستن و اتو زدن مانتو و شلوار اداری را به آموزش می‌دهد، شستن آن به شرح زیر می‌باشد.

مانتو اداری

دوخت و برش مانتو اداری

_از خشکشویی استفاده بکنید

_در صورت ضرورت از لباسشویی استفاده نمایید

_بعد از شستشو لباس را به چوب لباسی آویزان بکنید

_به صورت مداوم از یک مانتو استفاده نکنیم

_مانتو و شلوار اداری خود را از داخل اتو نمایید.

مانتو و شلوار اداری

تولید و دوخت مانتو و شلوار اداری

تولیدی لباس فرم مانتو و شلوار اداری پوشاک روز تهران; آماده عقد قرارداد با تمام عقد قرارداد با تمام شرکت‌های خصوصی و دولتی، بانک‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، کارخانجات و غیره می باشد.

بهترین مدل‌ها را با بهترین کیفیت پارچه و دوخت مانتو و شلوار اداری و با بهترین قیمتاز ما بخواهید، با بیش از ۱۵ سال سابقه تولید مانتو اداری آماده خدمات رسانی به مردم عزیز می‌باشد.

مانتو اداری

تولیدی مانتو و شلوار اداری پوشاک روز

جهت اطلاع از قیمت فروش و سفارش دوخت عمده مانتو و شلوار اداری با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱۸۶۰۷۲۵۷۵

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+