تولید لباس فرم آژانس‌های هواپیمایی

تولید لباس فرم آژانس‌های هواپیمایی باید همرنگ و متحد شکل باشد این لباس ها مشابه هم و باعث شناخت راحت‌ و آسان‌تر اعضایی آژانس هواپیمایی توسط خود پرسنل یا توسط دیگران می‌شود اهمیت آن بالا بردن وفاداری پرسنل یا کارمندان می‌شود و تاثیر گذاری بسیار موثری روی مشتری خواهد گذاشت بیشتر این لباس فرم ها شامل مانتو و شلوار اداری با مدل خاص می‌باشد.

تولید انواع لباس فرم آژانس های هواپیمایی کشور در پوشاک روز ارائه می شود تولیدی ما مانتو و شلوار های اداری برای آژانس های هواپیمایی و غیره به خوبی طراحی کرده و توجه داشته باشید لباس فرم در جایی که استفاده می شود که نه تنها شخصیت شماست بلکه منزلت و شان شرکتی که در آن مشغول به کار هستید.

لازم است بدانید که تمام کسانی که در تولیدی و پخش عمده پوشاک روز تهران فعالیت می کنند از دانش آموختگان طراحی دوخت هستند تا بتوانیم خدمات بهتری به مشتریهای خود ارائه کنیم.

تولید لباس فرم آژانس هواپیمایی شامل مانتو و شلوار اداری و کت و شلوار می‌باشد مانتو و شلوار اداری با توجه به اینکه افزایش قیمت پیدا کرده اما همچنان در تولیدی مانتو و شلوار اداری پوشاک روز تهران با قیمت مناسب و با کیفیت عالی اجناس خود را به مشتریان ارائه می‌کند.

مانتو و شلوار آژانس هواپیمایی

مانتو و شلوار های اداری یونیفورم برای آژانس های هواپیمایی و مسافرتی بیشتر رنگهای تیره دارند برای مثال آبی نفتی،سرمه ای،قهوه‌ای تیره،طوسی استفاده می شود و با پارچه های ساده می باشد.

بهترین کیفیت دوخت،بهترین پارچه،بهترین طرحهای مختلف با پوشاک عمده مانتو و شلوار های اداری بهترین قیمت و سایزبندی از سایز ۳۶تا ۵۲ را تولیدی پوشاک روز تجربه کنید.

پخش عمده تولید لباس فرم آژانس‌های هواپیمایی پوشاک روز آماده عقد قرارداد با تمام شرکتهای دولتی و خصوصی،سازمانها،دانشگاه ها،مدارس ها،آژانس هواپیمایی و مسافرتی و غیره می باشد.

جهت از اطلاع قیمت و سفارش دوخت عمده مانتو و شلوار های اداری با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+