تولید لباس فرم بیمارستان‌ها و روپوش پزشکی

تولید لباس‌ های فرم بیمارستان‌‌ها و روپوش پزشکی عبارت از لباس بیمار، لباس اتاق عمل، روپوش پزشکی و پرستاری و غیره لباس فرم بیمارستانی در پخش عمده لباس فرم بیمارستانی پوشاک روز به این شکل این که مقاومت پارچه در برابر آب ژاول و مایع گندزدایی که جهت لباس های بیمارستانی الزامی می باشد مانتو و شلوار پرستاری بیشتر از رنگهای سفید،آبی،سبز می باشد. لباس هایی که در تولیدی لباس های بیمارستانی پوشاک روز تولید میشه شامل مانتو و شلوار پرستاری، روپوش و شلوار مردانه، لباس مریض، لباس اتاق عمل و غیره می باشد.

خرید روپوش

خرید عمده روپوش پزشکی و پرستاری

تولیدی لباس فرم بیمارستانی پوشاک روز

پخش عمده لباس فرم بیمارستانی پوشاک روز پارچه ای که برای لباس های بیمارستانی استفاده می کند به این شکل است که با درصد مختلف از الیاف پلی استر پنبه یا ویسکوزود پنبه تهیه می شود ثبات در رنگ،تراکم مناسب،استقامت بالا است.می توانید ما را سایر تولیدی مقاسیه کنید تا از کیفیت بالای محصول ما مصمم شوید.

پخش عمده روپوش پزشکی

پخش عمده روپوش پزشکی

پوشاک روز تولید کننده روپوش پزشکی و لباس فرم بیمارستان با پشتوانه تجربه چندین ساله در زمینه تولید انواع روپوش و با اتکا به دانش و تجهیزات ماشین آلات صنعتی پاسخگوی نیاز مشتریان و متقاضیان از سراسر کشور و خارج از کشور می‌باشد.

تولید عمده روپوش پزشکی

تولید عمده روپوش پزشکی

وزن استاندارد پارچه روپوش پزشکی ۲۴۰ گرم می‌باشد و پنبه است که دارای رنگهای متنوعی است کارگاه دوخت روپوش پزشکی و پرستاری پوشاک روز از آن ها استفاده می‌کند و از رنگهای سفید، سبز، آبی و غیره برای لباس فرم بیمارستان و آزمایشگاه استفاده می‌کند.

پوشاک روز تولید کننده لباس فرم بیمارستانی شما عزیزان را با پارچه های بیمارستانی آشنا می کند که شامل تترون، ترگال ساده، ترگال کجراه، فلامنت فلامنت، فلامنت پنبه، پارچه محلفه ای، پارچه برزنت، ویسکوز ویسکوز ساده و طرح دار و غیره که هر کدام گرم و وزن خاص خود را دارند این پارچه بیشترین استفاده را در اکثریت بیمارستان ها دولتی و خصوصی دارند پخش عمده لباس فرم بیمارستانی پوشاک روز با کیفیت عالی دوخت و پارچه آماده میکند و اجناس خود را یک سال گارانتی می کند.

فروش روپوش پزشکی

فروش عمده روپوش پزشکی

کیفیت روپوش پزشکی پوشاک روز

تولید لباس فرم بیمارستان‌ها پوشاک روز با سابقه ۱۰ ساله درخشان توانسته با لطف الهی مانتو یا روپوش‌های پزشکی زنانه و مردانه خود را کشور و کشور‌های همسایه از جمله به عراق و امارات توزیع بکند همچنین فروش عمده لباس بیمارستان خود را سلفون کرده و به مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

خرید لباس فرم بیمارستان

فروش عمده لباس کار ایزوله

لباس کار ایزوله برای مشاغل گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد که تولید لباس ایزوله پوشاک روز آماده می‌کند برای مشاغل از جمله آتش‌نشانی، لباس کار ایزوله پزشکی، لباس کار ایزوله در مقابل گاز‌های سمی و لباس کار ایزوله نسبت به اسید و مواد شیمیایی از انواع لباس ایزوله هستش در آتی در مورد هر کدام از لباس ایزوله مختص هر کاری را توضیح و در سایت قرار خواهد گرفت.

فروش لباس ایزوله

خرید عمده لباس ایزوله

با توجه به این که متاسفانه ویروس داخل کشور شده تولیدی لباس کار ایزوله پوشاک روز قیمت‌های اجناس خود به خوبی به بیمارستان‌های کشور ارائه می‌کند همچنین فروش عمده لباس ایزوله تولیدی لباس فرم پوشاک روز متناسب با این ویروس کشنده تولید شده است جنس آن از پارچه‌های تقویت شده اسپان باند ۳ لایه می‌باشد و محل دوخت و زیب آن توسط چسپ مخصوص حفاظت شده است.

فروش لباس ایزوله

فروش عمده لباس ایزوله لمینت‌دار

پخش عمده لباس بیمارستانی پوشاک روز تهران آماده عقد قرارداد با تمام شرکت‌های دولتی و خصوصی، دانشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها تمام استان‌های ایران را دارد.

جهت اطلاع از خرید عمده روپوش پزشکی و قیمت و سفارش دوخت انواع لباس های بیمارستانی با شماره های زیر تماس بگیرید. تلگرام ما

۰۲۱۸۶۰۷۲۵۷۵

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+