پخش عمده بافت مردانه

تولید و فروش عمده بافت مردانه پوشاک روز آغاز شد. با شروع فصل سرما همه مردم به فکر تهیه لباس گرم می‌افتند. لباس بافت مردانه و پسرانه از لباس‌های گرم و محبوب برای فصل پاییز و زمستان است. مانند سایر لباس مردانه مدل بافتنی پسرانه نیز در تولید و پخش عمده بافت مردانه پوشاک روز دارای طرح های زیبا و شیکی است.

بافت یقه هفت و گرد

خرید عمده بافت مردانه

در همه‌ی لباس‌های بافت شیک یقه آن نقش مهمی دارد. بخش زیادی از زیبایی و جذابیت بافت را تعیین می‌کند. یقه لباس‌های بافت تنوع زیادی دارد که در تولید و فروش عمده بافت مردانه پوشاک روز بافت‌ها در یقه‌های مختلف می‌باشد. شامل یقه گرد، یقه هفت، یقه اسکی و غیره است. انتخاب آن سلیقه‌ای است یقه هفت بیشتر برای مدارس، بانک ها، شرکت های دولتی و خصوصی از یقه هفت استفاده می‌شود.

بروزترین لباس‌های بافت با جنس عالی و قیمت مناسب از تولیدی بافت مردانه پوشاک روز تهیه کنید.

بافت مردانه

کارگاه دوخت بافت مردانه

فروش عمده بافت مردانه

لباس بافت مردانه به صورت دستبافت است; یا به صورت ماشین های بافتنی ( صنعتی ) تولید می شود. که هر کدام زیبایی و جذابیت خودشان دارد. بیشتر تولید بافت امروزه به صورت صنعتی می باشد. تولیدی بافت و بافندگی پوشاک روز دارای بهترین ماشین آلات روز دنیا بافت می‌باشد. همچنین دارای کادری مجرب جهت دوخت بافت است.

بافت مردانه

خرید بافت مردانه از تولیدی

بافت که از لایه‌های رویه تیپ شما عزیزان محسوب می‌شود و بسیار مهم است برای گرم ماندن بدن تاثیر بسزایی دارد. خرید عمده پلیور خود را از کارگاه بافندگی بافت پوشاک روز تهیه کنید.

تولیدی ژاکت مردانه

تولیدی ژاکت مردانه

یک بافت یقه هفت علاوه بر اینکه در زمستان از جنبه گرمایش بیشتر برای شما اهمیت دارد، با افزودن یک لایه ترکیبات استایل شما را متفاوت خواهد کرد. هنگام انتخاب بافت به نرمی الیاف دقت کنید تا بعدا پوست‌تان را آزار ندهد، بافت باید کاملا اندازه شما باشد تا بتوانید به راحتی روی آن هر مدل کتی که می‌خواهید بپوشید، گروه تولیدی و پخش عمده پلیور (بافت) پوشاک بهترین اجناس را در اختیار مشتری قرار داده تفاوت را با تولیدی بافت پوشاک روز حس کنید.

پلیور

پلیور عمده با گارانتی

همچنین تولید و پخش عمده بافت عمده مردانه پوشاک روز ریز بافت و با رنگبندی‌های ( 12) مختلف می‌باشد و سایزبندی، 3 سایز L, XL, XXL می‌باشد، استاندارد و جهانی برخوردار است.

کارگاه بافندگی

کارگاه دوخت ژاکت و پلیور

فروش عمده پلیور بافت

پلیور لباس بافتنی است که آستین دار و جلو بسته می‌باشد که مدل پلیور بافت کوتاه به راحتی با شلوار جین ست میشود پلیور به شکل بافت می‌باشد دون هیچ دکمه ای و زیب است تولیدی پلیور بافت پوشاک روز از نخ و پشم برای بافندگی پلیور (pullover) استفاده می‌کند.

بافت مردانه

کارگاه بافندگی بافت مردانه

تولیدی بافت مردانه پوشاک روز

انواع ژاکت بافت در سه سایز و رنگبندی

انواع ژیله‌ بافت در سه سایز و رنگبندی

انواع بافت یقه اسکی در سه سایر و رنگبندی

انواع بافت یقه هفت و یقه گرد در سه سایز و رنگبندی

بافت مردانه

تولید و پخش عمده بافت مردانه

تولیدی و پخش عمده بافت مردانه پوشاک روز با توان تولید بیش از ۵۰۰ هزار بافت در سال و توانایی ارسال به تمام نقاط کشور و همچنین کشور‌های همسایه عراق، آذربایجان، ارمنستان و غیره می‌باشد.

خرید عمده بافت مردانه

بافت ژیله‌ای

کیفیت بافت مردانه تولید عمده پوشاک روز

تولیدی و فروش بافت مردانه پوشاک روز از بهترین نخ برای بافت استفاده می کند. طرح های بافت چندین مدل است. لوزی شکل، جدا از هم، شلوغ و غیره است. بهترین رنگ برای بافت طوسی، مشکی، سرمه ای، زرشکی، قرمز، کرم، سبز، قهوه‌ای می‌باشد.

تولید بافت

تولیدی پلیور عمده ریز بافت

همواره گروه تولیدی و پخش عمده بافت مردانه پوشاک روز تلاش کرده است با کیفیت ترین بافت‌ها با بهترین نخ‌ها و دوخت به شما عزیزان مشتریان گرامی ارائه کنیم.

بافت یقه هفته

خرید بافت مردانه

بهترین کیفیت و قیمت تولید و فروش بافت مردانه

تولید بافت مردانه از نظر کیفیت در بازارهای مختلف، متفاوت است. فروش بافت مردانه عمده در تولیدی بافت پوشاک روز با کیفیت درجه یک، به صورت آنلاین و غیرحضوری امکان پذیر می‌باشد.

بافت مردانه

پخش عمده پلیور و بافت مردانه

قیمت مناسب و کیفیت بالا تولیدی بافت مردانه پوشاک روز باعث جذب مشتریان زیادی به این مرکز فروش بافت شده است. تولید و کارگاه بافندگی بافت پوشاک روز از بزرگترین و برترین تولیدکننده‌های انواع بافت مردانه در رنگ‌بندی و طرح بسیار وسیع می‌باشد. فروش و توزیع مستقیم و عمده بافت مردانه تولیدی پلیور پوشاک روز

تولیدی بافت مردانه

تولیدی بافت مردانه

مرکز پخش عمده و تولید بافت مردانه پوشاک روز , آماده عقد قرارداد با تمام مدارس، شرکت های دولتی و خصوصی، بانک ها و غیره می باشد، امیدواریم با استعانت از حضرت حق بتوانیم آنچه را که شایسته مردم گرانقدر عزیز در جهت خدمات و فروش بافت و اجناس با کیفیت که مشتریان و مردم گرامی لایق آن را دارند ارائه کنیم.

تولید بافت

تولیدی بافت مردانه

فروش اینترنتی بافت مردانه پوشاک روز آغاز شده است و به تمام استان‌ها ارسال می‌شود، خرید بافت یا پلیور خود را اینترنتی انجام دهید. کیفیت تولید بافت بافندگی پوشاک روز اتفاقی نیست حاصل سال‌ها تجربه می‌باشد.

ماشین تولیدی بافت

ماشین تولیدی بافت پوشاک روز

شرح ارسال پلیور عمده یا بافت به این شکل است که داخل تهران با اسنپ، پیک و غیره خارج از تهران با پست، تیباکس، کالارسان، بابری‌ها (از جمله وطن، پیام شمس) و غیره می‌باشد. تولیدی پلیور و بافندگی پوشاک روز فروش عمده ژاکت را 12 رنک و 3 سایز آغاز کرده است با پخش عمده ژاکت پوشاک روز همراه باشید.

کارگاه دوخت پلیور بافندگی پوشاک روز

کارگاه دوخت پلیور بافندگی بافت

تولیدی بافندگی بافت پوشاک روز

اکریلیک یکی دیگر از الیاف مصنوعی مورد استفاده در صنایع نساجی و پوشاک است، که به تنهایی یا به صورت مخلوط با الیاف دیگر (از جمله پشم، ویسکوز و پلی‌استر) مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماده‌ی اولیه‌ی تشکیل دهنده ی اکریلیک، ماده ای شیمیایی است که از ترکیبات نفتی به دست می‌آید.

تولیدی ژاکت و ژیله

تولیدی ژاکت و ژیله

با تولیدی بافندگی بافت یا پلیور مردانه پوشاکه روز در طرح‌های مختلف همراه باشید با گارانتی اصلی میباشد.

پلیور مردانه

فروش عمده پلیور مردانه

جهت اطلاع از قیمت فروش عمده بافت مردانه و سفارش دوخت آن با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.از کانال تلگرام ما هم دیدن فرمایید.

02186072575

۰09370881972

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

 

 

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+