فروش عمده تیشرت

مرکز تولید و پخش پوشاک روز عرضه و تولید و فروش عمده تیشرت را آغاز کرد. طراحی و دوخت تیشرت جودون پرسنلی و تبلیغاتی امکان چاپ یا گل‌دوزی لوگو اختصاصی شما روی تیشرت انجام می‌می‌شود، با کارگاه دوخت تیشرت جودون پوشاک روز همراه باشید جهت اطلاع از قیمت عمده تیشرت و سفارش با ما تماس بگیرید

تیشرت جودن

تولیدی تیشرت جودن

چرا خرید عمده تیشرت برای خریدان به صرفه و معقول است؟

تیشرت نوعی پیراهن است که برای پوشاندن بالاتنه به کار می رود. معمولا تیشرت ها دکمه و یقه ندارند در حال حاضر اغلب به عنوان جداگانه و تنهایی بدون لباس دیگر استفاده می گردد، تیشرت بدون شک یکی از محبوب ترین انواع لباس مردانه است و به شکل آستین کوتاه و بلند می باشد آستین کوتاه برای فصل تابستان و بهار استفاده می شود و تیشرت آستین بلند برای پاییز و زمستان استفاده می شود. با پخش عمده تیشرت مردانه پوشاک روز همراه باشید.

تیشرت

پخش عمده تیشرت

تولید و فروش عمده تیشرت پوشاک روز تهران بهترین پارچه ها و تریکو ها استفاده میکند بیشتر تولید تیشرت مردانه پوشاک روز از جنس تام تیلور، فانریک و جودن است این اجناس بهترین انتخاب تیشرت است که صد در صد پنبه می‌باشد.

تیشرت جودن

کارگاه دوخت تیشرت جودون

چرا تیشرت تبلیغاتی

تولید عمده تیشرت جودون پوشاک روز با امکان تنوع در طراحی و رنگبندی و همچنین قیمت مناسب، وسیله ای مناسب برای تبلیغات موثر و ماندگار برای معرفی شرکت‌ها تبدیل شده است. گلدوزی لوگو و جلوی تیشرت بازخورد‌های تبلیغاتی موثر و ماندگاری خواهد داشت. پخش عمده تیشرت تبلیغاتی پوشاک روز،  تیشرت جودن را مناسب برای پوشش‌های سازمانی یکسان میان پرسنل شرکت‌ها استفاده شوند که جایگاه ویژه ای در تبلیغات و بازاریابی شرکت دارد و می‌تواند اهداف تبلیغاتی شرکت را تامین کند.

تیشرت جودون

تولیدی تیشرت جودون

پخش عمده و تولید عمده تیشرت مردانه پوشاک روز تیشرت را بر حسب حسب استایل استاندارد طراحی کرده که  آن به این شکل است که یقه های آن گرد یا هفت برای کسانی که سینه‌های کوچک و شانه‌های افتاده دارند مناسب است این مدل شانه ها را ایستاده تر نشان می‌دهد یقه هفت نیز برای افرادی که کوتاه قد مناسب است همچنین برای کسانی که گردن بلند دارند نیز صورت توازن ایجاد میکند.

تولیدی تیشرت

تولیدی تیشرت

انواع تیشرت‌های تولیدی پوشاک روز

تولید و دوخت تیشرت‌های پخش عمده پوشاک روز که بیشتر جودون فانریک و تام تیلور است برای زیر کت تک بسیار زیبا است همچنین تک پوش بسیار زیبایی است. تولیدی تیشرت پوشاک روز در ۳ سایز، ۲ سایز و فری سایز می‌باشد رنگ بندی، سرمه‌ای، مشکی، قرمز، زرشکی، سبز، آبی‌نفتی، بنفش، زرد، نارنجی، آبی‌روشن، کرم، طوسی، سفید و غیره می باشد.

تیشرت

خرید عمده تیشرت

مرکز پخش عمده و فروش عمده تیشرت پوشاک دوز آماده عقد قرارداد با تمام فروشگاه‌های بزرگ تهران، سایر استان‌ها، مدارس‌ها، دانشگاه‌ها، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، بانک‌ها و غیره می‌باشد ارسال به تمام نقاط کشور و کشور‌های همسایه انجام می شود. مشتاق تماس مشتریان عزیز می‌باشیم.

تولید تیشرت

پخش عمده تیشرت

خصوصیات تولید تیشرت جودن پوشاک روز

طراحی استاندارد متناسب با راحتی افراد،

دوام بالای پارچه در برابر عوامل محیطی

امکان چاپ یا گل‌دوزی طرح مد نظر شما روی تیشرت

خرید بی‌واسطه از تولیدی

قیمت مقرون به صرفه و با بهترین کیفیت و با گارانتی می‌باشد.

تیشرت

پخش عمده تیشرت جودن

تولیدی تیشرت جودن

تولیدی تیشرت جودن پوشاک روز انواع تیشرت پرسنلی و تبلیغاتی طبق سفارش مشتری می‌پذرید، امکان چاپ یا گلدوزی لگو اختصاصی روی تیشرت انجام می‌شود، مشتریان گرامی کارگاه دوخت تیشرت مردانه پوشاک روز در صورتی که طرح خاصی مد نظر دارید طبق سفارش شما مشتری  دوخت تیشرت انجام می‌شود. همچنین پوشاک روز تولید کننده تیشرت‌های تبلیغاتی جودن در انواع رنگبندی مختلف با هر نوع آرم و لوگو مخصوص مشتریان گرامی به صورت چاپ یا گلدوزی، با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت تولیدی تیشرت پوشاک روز آماده خدمات رسانی می‌باشد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید عمده تیشرت می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۸۶۰۷۲۵۷۵

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۳۵۷۴۳۴۳۷۷

 

سفارش پوشاک عمده در تلگرام

کانال تلگرامی عمده فروشی کت و شلوار و لباس مجلسی

 

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+