فروش عمده لباس کار

پخش عمده لباس کار

تولید و پخش فروش عمده لباس کار صنعتی پوشاک روز به این شکل است که ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم ظاهری بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار و لباس کار یکسره از پارچه های پلی استر پنبه، کتان، ویسکوز، فلامنت یا ترکیبی، همچنین برای لباس کار بانوان عزیز که از روپوش استفاده می‌کنند از پارچه کجراه و تترون استفاده می‌شود و از آنها در تولیدی و دوخت پوشاک روز استفاده میشود همچنین در مدل های مختلف و در رنگبندی متنوع می باشد.

لباس فرم کارگری

کارخانه دوخت لباس فرم کارگری

همچنین تمام لباس کار‌های تولید و فروش عمده لباس فرم کار پوشاک روز در تمام سایز ها موجود می باشد. بیشترین رنگها جهت لباس کار مشکی، سرمه‌ای، آبی نفتی، سبز فسفری، طوسی و غیره می باشد.

مجموعه تولیدی پخش عمده لباس کار پوشاک روز

فروش و تولید لباس کار لی جین

فروش و تولید لباس کار لی یا جین

مجموعه تولیدی پخش عمده لباس کار پوشاک روز (کارگاه دوخت لباس کار) از سال ۱۳۸۵ کار خود را با پشت کار و خلاقیت آغاز کرد هدف اصلی این مجموعه تولیدی ارائه خدمات عالی و کسب رضایت مشتری است. پوشاک روز تولید کننده انواع مختلف لباس فرم کارگری می‌باشد که این لباس کار ها را به مشاغل مختلف از جمله صنعتی و کارگاهی، ساختمانی، کشاورزی و باغداری، خدماتی، تاسیساتی، تعمیرگاهی، فروشگاهها و غیره با افتخار ارائه کرده است. همچنین کارگاه دوخت لباس کار جین یا لی پوشاک روز سنگشور شده و با بهترین کیفیت می‌باشد.

تولید و پخش عمده لباسکار

تولید و پخش عمده لباسکار

خرید عمده لباس کار را با بهترین کیفیت از پوشاک روز تهیه کنید.

خوب است بدانید تمام اجناس تولید لباس کارهای پخش عمده پوشاک روز که شامل بلوز و شلوار، کاپشن و شلوار و غیره دارای شش ماه گارانتی می باشد. هر نوع لباس فرم کارگری هر شرکت دولتی یا خصوصی دارای لوگو تبلیغاتی شرکت خود روی پیراهن می باشد که تبلیغ شرکت بشمار می‌رود و در دید مشتری بسیار تاثیرگذار خواهد بود. پوشاک روز دارای کارگاه تخصصی دوخت لباس فرم کارگری و کارگاه گل دوزی جهت لوگو روی لباس کار ها می باشد.

تولید کننده لباس کار پوشاک روز

پوشاک روز تولید کننده لباس کار

پوشاک روز تولید کننده لباس کار با افتخار آماده ارائه هر نوع لباس فرم کارگری و مهندسی می‌باشد.

فروش عمده لباس یکسره

فروش عمده لباس یکسره

تولید لباس یکسره پوشاک روز در سایز های مختلف آغاز به کار کرد در رنگبندی سبز و سرمه ای، با گارانتی، همچنین به این لباس یکسره لباس خلبانی هم گفته می‌شود.

فروش عمده لباس کار کارگری کاپشن و شلوار

تولیدی لباس کار پوشاک روز کاپشن و شلوار جین یا لی را با کیفیت عالی تولید کرده و خصوصیات آن شامل سنگشور شده، بدون آب رفت، کلیه دوخت و درزها دو دوخته، مقاوم دوزیشده دارای دوخت الیک، دارای ثبات رنگ، پارچه لی صد در صد پنبه، دارای شب رنگ پشت کتان با رفلکس ۲۰۰ متر و تولید و پخش عمده لباس کار جین یا لی پوشاک روز کاپشن و شلوار لی را در ۴ سایز به مشتریان گرامی عرضه می‌کند.

فروش عمده لباس کار اورجینال

فروش عمده لباس کار اورجینال

چرا لباس فرم کارگری پوشاک روز

عوامل اصلی موفقیت کارگاه دوخت تولید لباس کار پوشاک روز داشتن تعهد، تخصص، خلاقیت و احترام به خواسته‌های مشتری می‌باشد. اعتقاد ما بر این است که لازمه رسیدن به کیفیت عالی در ارائه خدمات، داشتن تجربه، توان علمی بالا و داشتن حس مسئولیت پذیری با هدف تغییر اقتصادی کشور است، با کارگاه دوخت لباس کار پوشاک روز همراه باشید با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تولیدی لباس فرم کارگری خود را ارائه میکنیم.

بلوز و شلوار کارگری

کارگاه دوخت لباس کار

پخش عمده یا فروش عمده لباس فرم کارگری پوشاک روز آن چیزی نیست که ما به مصرف‌کننده‌ها میگوییم بلکه آن چیزی است که مصرف کننده‌ها به یکدیگر می‌گویند. با تولیدی لباس فرم کارگری پوشاک روز همراه باشید. همچنین تمامی اجناس تولیدی لباس کار ما دارای گارانتی می‌باشد.

فروش عمده لباس کار

فروش عمده لباس کار اورجینال پوشاک روز

تولید لباس کار و فروش عمده لباس فرم کارگری پوشاک آماده عقد قرارداد با شرکت خصوصی و دولتی و کارخانجات‌ها در تمام شهر‌ها و تهران می‌باشد. مشتاق تماس شما مشتریان عزیز هستیم.

لباس فرم کارگری

تولیدی لباس فرم کارگری دو تیکه

جهت اطلاع از قیمت خرید عمده انواع لباس‌های فرم‌ کارگری و سفارش دوخت آن با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

02186072575

09370881972

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+