کت و شلوار مردانه

اگر میخواهید در هر شرایطی ظاهری شیک و آراسته‌ای داشته باشید فروش عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز جدیدترین و سیستم‌های و پیشرفته‌ترین ابزار تولیدی لباس را در اختیار دارد، خرید کت و شلوار مردانه یکی از بهترین راه برای ارتقای موقعیت اجتماعی و شغلی است چون افرادی که ظاهر شیک دارند بیشتر در جامعه جدی گرفته می‌شوند.

کت و شلوار

تولید کت و شلوار مردانه

 بهترین کت و شلوار را برای آقایان پوشاک روز

یک کت و شلوار عالی مثل زره عمل می کند. فارغ از حفاظت، نوعی زینت خاص به شما می بخشد. هیچ چیزی بیشتر از پوشیدن یک کت و شلوار جذاب و شیک نمی تواند به شما احساس اعتماد به نفس بیشتری دهد. تولید و فروش عمده کت و شلوار مردانه همراه باشید و بهترین‌ها را بپوشید.

فروش عمده کت و شلوار

تولید و دوخت کت و شلوار

دوخت کت و شلوار مردانه

تولید کت و شلوار در ترکیه و چین متناسب با کشور‌های  خود هستند استایل آقایان ایرانی با کشورهای دیگر فرق دارد تولید و دوخت کت و شلوار مردانه پوشاک روز به خوبی استایل و اندام را آنالیز کرده است تا بتوانیم شیک‌ترین کت و شلوار های مردانه به مشتریهای عزیز خود ارائه دهیم.

 کت و شلوار

دوخت کت و شلوار جدید

فراموش نکنید که کت و شلوار رسمی یا اداری در ظاهر کارکنان یا پرسنل ها بسیار تاثیرگذار خواهد بود (اطلاعات بیشتر)؛ که به صورت غیر مستقیم در کیفیت کاری شما و برداشتی که برای مشتری بسیار موثر است.

 کت و شلوار

کت و شلوار مردانه

کارگاه دوخت کت و شلوار پوشاک روز 

کارگاه دوخت کت و شلوارهای پوشاک روز به این شگل عرضه میکند که خوش دوخت و متناسب با نیازهای شما و نوع اندام و استایل مشتری است. مطمئن باشید با دوخت کت و شلوار پوشاک روز خوشیپ و جذاب خواهی شد و منطبق با اولویت و سبک‌های روز می‌باشد.

کت و شلوار

دوخت کت و شلوار صنعتی

علاوه بر این می‌توانید کت و شلوار عمده خود را سفارشی را متناسب با نیاز شرکت خودتان در تولیدی پوشاک روز سفارش دهید. پوشاک روز به مشتریان خود به خوبی مشاوره از میان رنگ ها و پارچه های باکیفیت مختلف، به مشتریان ارائه می‌کند.

کت و شلوار جدید

تولیدی کت و شلوار اداری

ارکان اصلی تولید کت و شلوار پوشاک روز

  1. تولید
  2. توزیع
  3. مصرف

همچنین از تولید به مصرف می باشد تا اجناس فوق‌العاده با کیفیت و با دوخت صنعتی و با قیمت مناسب به مشتری‌های عزیز خود ارائه کنیم. تبلیغ کار تولیدی ما کیفیت کارهای تولید شده است. همچنین کیفیت پارچه و دوخت محصولات تحت کنترل کارشناسان دوخت و طراحی لباس مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس به بازار عرضه می گردد.

کت و شلوار

جدیدترین کت و شلوار مردانه

اصول مراقبت از کت و شلوار

1. همیشه کوک‌های جیب‌ها و چاک ها، لیبل های سر آستین را جدا کنید.

2. هنگام نشستن دکمه کت را باز کنید تا خراب نشود.

3. اگر زیاد عرق می‌کنید حتما عرقگیر مناسب زیر لباس بپوشید.

4. چوب‌لباسی مناسب را فراموش نکنید.

5. به جای استفاده از خشکشویی و مواد شیمیایی از بخارشویی استفاده کنید.

6. کمتر از جیب کت استفاده کنید.

7. کت و شلوار جایگزین داشته باشید، استفاده روزمره از یک دست لباس فرم اداری باعث از بین رفتن لباس می‌شود.

کت و شلوار

تولید کت و شلوار خاص و شیک

تولید کت و شلوار رسمی و اداری اصول خاصی در تولید و انتخاب رنگ دارد که متناسب با شرکت سفارش دهنده تمامی موارد مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. همچنین تیم اندازه‌گیری پوشاک روز با دقت فوق‌العاده نسبت به سایزبندی محصول درخواستی متناسب با پرسنل شرکت اقدام  می‌کند تا بهترین نتیجه و تن‌خور برای مشتری تامین شود.

دوخت کت و شلوار

تولیدی کت و شلوار مردانه

انتخاب کت و شلوار براساس چاک

تولیدی کت و شلوار مردانه پوشاک روز به این شکل بیان میکند،1 کت‌‌هایی که فقط یک چاک دارند و آن هم در وسط کت می‌باشد کت‌های تک چاک برای افرادی مناسب است که کت و شلوار جذب و اسلیم فیت استفاده می‌کنند،

2 کت‌هایی که دو چاک دارند که در دو طرف کت می‌باشد معمولا برای محیط‌ های رسمی از کت‌های دو چاک استفاده می‌شود، کت و شلوارهای کلاسیک دو چاک می‌باشد اما به فردی هم که می‌پوشد بستگی دارد.

3 کت‌های بدون چاک هستند که بیشتر برای کت‌های تک استفاده می‌شود، که در ایران کت‌های بدون چاک زیاد استفاده نمی‌شود. با تولیدی کت و شلوار مردانه پوشاک روز همراه باشید و جدیدترین کت و شلوار با بهترین کیفیت و بهترین قیمت از ما تهیه کنید.

کت و شلوار

کارگاه دوخت کت و شلوار رسمی و اداری

کیفیت و تفاوت را در تولید و فروش عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز حس کنید.

واقعا بهتر از یک دست کت و شلوار شیک و کلاسیک نمی‌تواند برای آقایان و البته برای دیگران که آنها را می‌بینند جذاب و عالی باشد اگر بخواهید ظاهری و رسمی به خودتان ببخشید از کت شلوار رسمی و کلاسیک استفاده بکنید، با پخش کت و شلوار مردانه پوشاک روز همراه باشید.

کت و شلوار

پخش کت و شلوار مردانه

مرکز پخش عمده کت و شلوار پوشاک روز آماده عقد قرارداد با تمام شرکت‌های دولتی و خصوصی، بانک‌ها، سازمان‌ها، اداراجات‌ها، هتل‌ها، آموزش و پرورش و غیره می باشد.

فروش کت و شلوار

فروش کت و شلوار اداری

جهت اطلاع از خرید عمده کت و شلوار‌‌های مردانه و قیمت آن با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

02186072575

09370881972

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+