فروش عمده پیراهن مردانه

مرکز پخش و فروش عمده پیراهن مردانه پوشاک روز به این شکل است که پارچه‌ های بسیار خوب استفاده میکند همچنین پیراهن‌های تولید شده در تولیدی پیراهن عمده پوشاک روز تماما درجه یک بوده و بدون قید و شرط دارای ضمانت می‌باشد و گارانتی یک سال می‌باشد کیفیت اجناس گواه صحت این موضوع می‌باشد.

پیراهن

کارگاه دوخت پیراهن مردانه

برای مثال:

۱. پنبه‌ای ظریف: قابلیت تهویه جذب رطوبت را دارد و برای هوا مناسب است روی بدن حسی نرمی دارد که اتو داشته باشد به خوبی می ابستد.

پیراهن

کارگاه دوخت پیراهن جعبه‌ای

۲. تترون: پلی استر از انواع رایج الیاف مصنوعی هستند که مثله پنبه خنک و قابل تعریق نیستند، اما به راحتی چروک نمی شوند و لکه نمی گیرند و قیمت کمتری دارند همچنین تترون چند مدل دارد مانند تترون داکرون و غیره می باشد.

خرید پیراهن

خرید پیراهن عمده

قابل توجه مشتریان عزیز و ارجمند کارگاه دوخت پیراهن پوشاک روز با توجه به گران شدن مواد خام; و افزایش حقوق کارگر و پارچه اختلاف قیمت های زیادی به وجود آمده است; در خرید پیراهن از کیفیت پارچه و تمیزی دوخت مد نظر داشته باشید; که تولید پخش عمده پیراهن پوشاک روز به عمر کارکرد پیراهن و کیفیت لباس تولید شده به خوبی پرداخته است.

فروش پیراهن

کارگاه دوخت پیراهن مردانه

همچنین پیراهن‌های مردانه تولید و پخش عمده پیراهن پوشاک روز دارای دوخت فرهنگی و کلاسیک می باشد. خرید عمده پیراهن جعبه ای مردانه مجلسی با دوخت صنعتی درجه یک و کیفیت عالی و قیمت مناسب را تنها از این تولید کننده پیراهن جعبه‌ای پوشاک روز بخواهید. به معتبر ترین تولیدی‌ پیراهن جعبه‌ای و مراکز پخش عمده پیراهن جعبه‌ای از سراسر کشور آسان و راحت دسترسی داشته باشید.

پیراهن

تولیدی پیراهن جعبه‌ای

تمام اجناس تولید و فروش عمده پیراهن مردانه پوشاک روز دارای شش ماه گارانتی می‌باشد. سه نوع تن‌خور  استاندارد برای پیراهن مردانه وجود دارد که شامل شرح زیر می‌باشد.

۱. اسلیم فیت

۲. فیت معمولی

۳. کلاسیک، زیبایی را با ما تجربه کنید.

فروش عمده انواع پیراهن‌های جعبه‌ای در رنگ‌های متنوع در تولیدی پیراهن پوشاک روز موجود می‌باشد. این پیراهن‌ها برای اداره‌ها، سازمان‌ها، کارخانجات‌ها و غیره استفاده می‌شود.

تولیدی پیراهن

تولیدی پیراهن مردانه

شرکت تولیدی پیراهن پوشاک روز

کارگاه دوخت پیراهن مردانه و شرکت تولیدی پیراهن جعبه‌ای پوشاک روز روش و سبک‌های مختلف در تولید پیراهن استفاده می‌کند، این روش‌ها به نوع دوخت پیراهن مردانه ارتباط دارد که در قیمت و فروش پیراهن تاثیرگذار است.

تولیدی پیراهن مردانه

تولیدی پیراهن مردانه

انواع دوخت پیراهن جعبه‌ای براساس نوع دوخت عبارت از:

پیراهن مردانه فرهنگی دوز

پیراهن مردانه دوخت صنعتی

پیراهن مردانه با دوخت معمولی، این نوع دوخت پیراهن‌ها هر کیفیت خاص خود را دارند، دوخت پیراهن فرهنگی دوز زندگی بالاترین کیفیت ممکن در بین انواع پیراهن مردانه برخوردار می‌باشد.

پخش عمده پیراهن پوشاک روز

مرکز تولید پخش و فروش عمده پیراهن مردانه پوشاک روز آماده عقد قرارداد با تمام شرکت‌های دولتی و خصوصی، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها، کارخانجات‌ها و غیره می‌باشد.

پیراهن جعبه‌ای

تولیدی پیراهن عمده

پیراهن مردانه جعبه‌ای چیست؟

در یک تعریف ساده پیراهن جعبه‌ای مردانه همان پیراهن مردانه مدل کلاسیک می باشد که در بسته بندی‌های جعبه‌ای شیک و متنوع در بازار عرضه می‌شود.

  • کیفیت پارچه مصرفی
  • کیفیت دوخت پیراهن
  • کیفیت خرجکار مصرفی در کار

این سه کیفیت شاید از نظر قیمت تعداد کمی از مشتریان شما را تا حد کمی آزرده کند اما حتما تعداد زیادی از مشتریان را وفادار شما خواهد کرد.
کیفیت مواد اولیه مصرفی و در مراحل تولید نه تنها دوام محصول را افزایش می دهد بلکه باعث افزایش اعتبار تولید کننده و فروشنده نیز خواهد شد.
یک پیراهن مردانه با کیفیت حتی در شان اجتماعی مصرف کننده نیز تاثیرگذار خواهد بود.
برای خرید عمده انواع پیراهن مردانه با کیفیت درجه یک با بهترین قیمت مناسب با بودجه شما منتظر تماس شما هستیم. خرید عمده پیراهن خود را از پوشاک روز تهیه کنید.

پیراهن

تولید پیراهن جعبه‌ای

کارگاه دوخت پیراهن مردانه پوشاک روز آماده عقد قرارداد با تمام شرکت‌های دولتی و خصوصی و کارخانجات‌ها، بانک‌ها، اداراجات‌ها، مدارس، دانشگاه و غیره می‌باشد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید عمده پیراهن‌های مردانه و سفارش دوخت آن با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

02186072575

09370881972

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

 

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+