مانتو و شلوار مدارس

در کشور‌های توسعه یافته از لباس فرم مدارس نه تنها برای مدارس اجباری است بلکه برای خیلی از دانشگاه‌ها اجباری شده است مانتو و شلوار مدارس یا لباس فرم باعث ایجاد نظم و انضباط در مدارس شده است و در طراحی مناسب حالت بصری جذابی را می‌تواند داشته باشد که تولیدی مانتو و شلوار مدارس پوشاک روز با از دهه تجربه طراحی عالی را انجام داده و دوخت مانتو و شلوار مدارس را با جدیدترین چرخ‌های صنعتی دوخته و تحویل مدارس خواهد داد.

لباس فرم مدارس

استفاده از لباس فرم مدارس در مدارس چه محاسنی دارد که در ذیل به بخشی از آن اشاره می‌کنیم.

1 متحد و یکدست شدن دانش آموزان، در نتیجه ایجاد یک نظم بصری در محیط مدرسه

2 حفظ فاصله طبقاتی بین پوشش افراد در محیط مدرسه

3 کنترل مدگرایی در بین دانش آموزان

4 جلوگیری از موارد پرت کننده حواس دانش آموزان

اما در کنار همین نکات مثبت، اگر مانتو و شلوار مدارس یا لباس فرم خوبی انتخاب نشود باعث دلزدگی دانش‌آموز شده و می‌تواند اثرات منفی زیاد داشته باشد اما کارگاه دوخت مانتو و شلوار مدارس پوشاک روز بهترین کیفیت لباس فرم مدارس و مناسب‌ترین قیمت را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌کند.

کارگاه دوخت مانتو و شلوار مدارس

پخش عمده مانتو شلوار مدارس پوشاک روز را ساده و زیبا برای مدارس تمام مقاطع تحصیلی آماده می کند. طراحی و دوخت لباس فرم مدارس با پیشرفت برخوردار بوده در طی این سالها اخیر در پخش عمده لباس فرم مدارس پوشاک روز بوده و با قیمت مناسب بوده است. بیشترین رنگ‌هایی در که لباس فرم مدارس به کار برده میشود که شامل ذیل می‌باشد.

۱. بنفش رنگ عزت نفس و وقار است این رنگ افکار و احساسات خیلی خوب به دانش آموز ها میده.

۲. اناری رنگ رهایی به بچه ها این امکان را میده که خود را در سطح هیجانی و عاطفی بالاتری احساس کند.

۳. سبز رنگ توازن و همدلی است و نشانه موفقیت است.

مانتو شلوار مدارس

مانتوی مدرسه

فروش عمده مانتو و شلوار مدرسه دخترانه پوشاک روز این رنگ‌ها را بهترین رنگ‌ها برای لباس فرم مدارس می‌داند سرمه‌ای، زرشکی، کالباسی، آبی کاربنی طوسی و غیره، و از بهترین پارچه برای تولید مانتو شلوار مدارس (لباس فرم مدارس) همچنین در تولیدی و کارگاه دوخت پیراهن و شلوار مدرسه پوشاک روز، بهترین دوخت به کار برده می شود. تولید انواع مانتو شلوار مدارس و پیراهن شلوار پسرانه با بهترین کیفیت و در مقطع ابتدایی،راهنمایی، دبیرستان، پیش دانشگاهی و با نازلترین قیمت در پخش عمده پوشاک روز انجام میشود.

شلوار پسرانه مدرسه

نمونه کار شلوار پسرانه مدرسه

مراحل دوخت تولید لباس فرم مدارس پوشاک روز

ابتدا کارشناس اندازه گیری تولیدی لباس مدرسه پوشاک روز به مدرسه می‌رود اندازه‌ها را بر طبق مدل داده شده مدرسه اندازه‌گیری کرده سپس بعد اندازه گیری بر طبق سایز‌های داده شده پارچه‌های لباس مدارس برش خورده با میز صنعتی و کامپیوتری، سپس لباس‌هایی که شامل مانتو مدارس، پیراهن، شلوار و غیره می‌باشد به دوزنده‌ها داده می‌شود و دوخته می‌شود.

فروش مانتو مدارس

کارگاه دوخت لباس فرم مدارس

فروش عمده لباس فرم مدارس پوشاک روز در خدمت شما عزیزیان است.

پخش عمده پوشاک روز سفارش لباس فرم مدارس دخترانه و پسرانه یا فروش عمده لباس فرم مدارس در تمام استان تهران و تمام استان های کشورمون در مدلهای مختلف و رنگهای متنوع در اسرع وقت با بهترین کیفیت و قیمت می پذیریم جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس بگیرید.

فروش اینترنتی لباس فرم مدارس

همچنین تولید لباس فرم مدارس پوشاک روز فروش اینترنتی لباس فرم مدارس را نیز انجام می‌دهد تا بتوانیم خدمات بیشتری به مشتری‌های گرانقدر خود بدهیم.

جهت اطلاع از قیمت خرید عمده مانتو و شلوار مدارس و سفارش دوخت آن با شماره‌های تلفن‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۸۶۰۷۲۵۷۵

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

 

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+