تاریخچه پوشاک

تولید لباس ابتدا از پوست حیوانات تهیه می‌شد لباس عمده مردم باستان گشاد بود در قرون وسط مردم فقیر لباس‌های ساده بر تن می‌کردند اما ثروتمندان از لباس دوخته شده از حدیر و ابریشم شرق اسفتاده می‌کردند، شایان به ذکر است در حال حاضر در ارگان‌ها، سازمان م‌ها، بانک‌ها، شرکت‌های خصوصی و دولتی و غیره از لباس فرم متحد شکل استفاده می‌شود تولید پوشاک عمده و فروش عمده پوشاک روز به صورت عمده لباس فرم را به خوبی آماده می‌کند. خرید عمده پوشاک اهمیت زیادی دارد خرید خود را از تولیدی پوشاک روز انجام بدید.

طراحی تولید پوشاک عمده

طراحان تولید پوشاک عمده تولیدی عمده لباس پوشاک روز تهران علاوه بر این که شکل متفاوتی کار می‌کند به شکلی که ایده مدل تولید پوشاک عمده خود را اول روی کاغذ پیاده می‌کند و در کامپیوتر الگو مورد نظر را آماده می‌کنند سپس روی پلات سایز گیری کرده تا اندازه‌ها دقیق باشد سپس لباس عمده برش داده می‌شود کار تولید پوشاک عمده بسیار دقیق است مدل‌هایی که در تولید عمده پوشاک آماده و نمونه گیری می‌شود باید بر طبق پارچه و باشد تا مدل مورد نظر همخوانی با پارچه و دوخت لباس عمده باشد که به خوبی این نوع طراحی در تولیدی و پخش عمده پوشاک روز انجام می‌شود.

مجموعه تولید پوشاک عمده پوشاک روز بر اساس اندازه‌های استاندارد جهانی تولید لباس عمده را انجام می‌دهد.

فروش لباس عمده پوشاک روز طراحی مدل لباس عمده خود بر حسب نگرش‌های اجتماعی و فرهنگی بوده و دارای تنوع لباس عمده زیادی می‌باشد همچنین لازم به یادآوری است مشتریان عزیز برای خارج از کشور یا سفارش دوخت تولید پوشاک عمده دارند می‌توانند مدل مورد نظر خود را اعم از پیراهن عمده، شلوار عمده، سارافون عمده و غیره می‌توانند مدل انتخاب شده خود را به تولید عمده پوشاک روز ارسال کرده و طراحان تولیدی عمده پوشاک روز نمونه را بر طبق خواسته مشتریان گرامی آماده می‌کند سپس بعد از نمونه گیری دوخت و برش لباس عمده آغاز شده و به مشتری عزیزد تحویل داده می‌شود.

عمده فروشی پوشاک یا تولید انبوه

در حال حاضر صنعت مد بیش از هر چیزی متکی بر فروش بازار پوشاک عمده می‌باشد تولید و پخش عمده پوشاک روز نیاز طیف گسترده‌ای از مشتریان گرامی را بر‌آورده می‌کند از جمله فروش عمده کت و شلوار زنانه، پخش عمده کت و شلوار مردانه و غیره را انجام می‌دهد.

فروش پوشاک عمده

فروش پوشاک عمده پوشاک روز شامل شرح زیر می‌باشد.

۱. فروش عمده کت و شلوار

۲. فروش عمده مانتو و شلوار اداری

۳. فروش عمده پالتو و کاپشن

۴. فروش عمده لباس فرم اداری و تولید پوشاک انبوه می‌باشد.

همچنین پوشاک روز آماده عقد قرارداد با تمام شرکت‌های دولتی و خصوصی، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و غیره می‌ ‌باشد.

هدف تولید پخش عمده پوشاک روز برای دوخت لباس عمده مشتریان خودر طراحی لباس زیبا و دوخت با کیفیت طوری که باب طبع مشتری و جامعه و ارضائ تمایل مصرف کنندگان باشد.

جهت اطلاع از خرید پوشاک عمده و مشاوره با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل فرمایید. (کانال تلگرام ما)

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+