تولیدی مانتو شلوار اداری

جمیعت خانم های شاغل در کشورمان روز به روز در حال افزایش است و این مساله انتخاب لباس و پوشش مناسب در محل کار می طلبد. شرکت تولیدی مانتو و شلوار اداری پوشاک روز تولید کننده تخصصی انواع مانتو و شلوار اداری صنایع می باشد، رویکرد مشتری مداری و کیفیت در تولید از ابتدای تاسیس پوشاک روز از اولویت های اصلی این مجموعه بوده است استفاده از مواد اولیه با کیفیت، تکنولوژی تولید بروز و قیمت رقابتی از مزیت های اصلی محصولات تولیدی پوشاک روز می باشد.

مانتو و شلوار

تولیدی مانتو و شلوار اداری

که خیاطآن ما در تولیدی مانتو و شلوار به خوبی به آن پرداخته اند.خانم هایی که کارمند هستند و در محیط های کاری رسمی و جدی فعالیت می کنند.به نوعی خاصی از لباس یعنی اداری نیاز دارند که ما در پخش عمده مانتو و شلوار اداری پوشاک روز تهران طراحی مانتو و شلوارهای اداری پرداخته آیم و به شکل یونیفورم درآورده‌ایم.

کارگاه دوخت مانتو و شلوار اداری

کارگاه دوخت مانتو و شلوار اداری

با کیفیت ترین دوخت مانتو

پخش عمده پوشاک روز تهران جدیدترین طرحهای یونیفورم اداری با پارچه های بسیار لطیف و محکم با درصد بالای نخ و کش از هر دو طرف آماده می کند. هدف ما خدمت به شما عزیزان است همواره تلاش کرده‌ایم با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان باشیم.

تولید مانتو و شلوار اداری

تولید مانتو و شلوار اداری

لازم است بدانید تولید مانتو شلوار های اداری پوشاک روز تو تن بسیآر زیباست و کاملا اسپورت و مورد انتخاب همه می باشد. افتخار پخش عمده پوشاک روز تهران آن است که با بهترین کیفیت دوخت و پارچه صد در صد تضمینی بتوانیم از کالایی ایرانی به بهترین شکل ممکن حمایت بکنیم. این مانتو شلوارهای اداری جهت بانکها، اداره جات، هتل‌ها،سازمانها، دانشگاه‌ها، شهرداری و غیره استفاده می شود.

پوشاک عمده مانتو و شلوار اداری

مدل های متنوع مانتو شلوار اداری

مدل‌های فانتزی مانتو و شلوار اداری و با کیفیت عالی و تن خوری زیبا در تولیدی پوشاک روز به بهترین شکل ممکن تولید می‌شود و ارسال به تمام شهر‌ها انجام می‌شود همچنین کارشناس اندازه گیری در محل کار حاضر شده و اندازه ها را انجام می‌دهد.

مانتو و شلوار

کارخانه دوخت مانتو و شلوار اداری

روش شستشوی پوشاک اداری

برای شستشوی پوشاک اداری مانند مانتو شلوار رسمی از مایع شستشوی لباس استفاده کرده و با آب ولرم شتشو نمایید و سپس مانتو شلوار را اتو زده و تا نمایید.

شرکت تولید و پخش عمده پوشاک روز تهران آماده عقد قرارداد با تمام شرکتهای دولتی و خصوصی، دانشگاه‌ها،سازمانها، اداره‌جات، بیمارستان‌ها و غیره می باشیم.

جهت از اطلاع قیمت فروش عمده و سفارش مانتو شلوارهای اداری با شماره های زیر تماس بگیرید. تلگرام

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+