فروش عمده کاپشن زنانه با بهترین کیفیت در پوشاک روز آغاز شد.

مدل های جدید کاپشن زنانه

واقعیت این است که شیک پوشی در فصل سرما کار ساده ای نیست می دانید که در زمستان محدودیت های زیادی برای شیک پوشی شما مردم عزیز وجود دارد مثلا حجم زیاد لباس، اما تولیدی پوشاک روز, لباس فرم اداری, کاپشن یا پالتو; با توجه به اینکه مدل های جدیدی تولید کرده و مدل ها به روز هستند به شما عزیزان این امکان را می‌دهد که علارغم تعداد زیاد لباسی که می‌پوشید، فرصت بیشتری برای هماهنگ و ست کردن لباس داشته باشید. در حال حاضر فروش عمده کاپشن زنانه آغاز شده است و فروش پاییزه و زمستانه در پیش است.

فروش کاپشن

فروش عمده کاپشن چرم

چرا فروش عمده کاپشن زنانه؟

کاپشن از جمله پوشش های مناسب زمستان است که مورد استقبال خیلی از دختران شیک پوش قرار می گیرد استفاده از کاپشن در حین آنکه جذاب و شیک بودن گرمای زیاد نیز داره کادر تیم دوخت و طراح تولید و پخش عمده کاپشن پوشاک روز بهترین کاپشن ها با دوخت مناسب و زیبا ارائه می کند انواع مدل های کاپشن و مدل های کاپشن دخترانه بلند و کوتاه را می توانید با تولیدی لباس فرم پالتو و کاپشن پوشاک روز تجربه کنید.

پافر

فروش عمده پافر اورجینال

نکاتی درباره کاپشن زنانه که کارشناسان تولیدی کاپشن پوشاک روز توضیح داده است، بین آستر و پارچه عایقی از جنس پشم، پشم شیشه یا کرک باید باشد در واقع همین عایق است که می تواند شما را در روزهای سرد گرم نگه دارد، کیفت دوخت و پارچه باید طوری باشد که با آویزان کردن و یا هر کار دیگری اتفاقی برای کاپشن نیفتد، با تولید و فروش عمده کاپشن پوشاک روز بهترین کار ها را به شما عزیزان ارائه میکند.

فروش کاپشن زنانه

فروش کاپشن خزدار

خرید عمده کاپشن

پالتوهای خزدار را امتحان کنید

پالتوهای خزدار بسیار گرم و دوست داشتنی و پر طرفدار است شما بانوان عزیز را در روز های سرد سال به خوبی گرم نگه می دارد همچنین این مدل را استایلی که دوست دارید ترکیب کنید این پالتو ها بیشتر برای شرکت های دولتی و خصوصی که نیاز به لباس فرم متعهد شکل یک دست است استفاده می‌شود. هر سال تولیدی پالتو و کاپشن زنانه پوشاک روز مدل های جدید و جذاب آماده میکند، پوشاک روز اولین تولید کننده پالتو و کاپشن متعهد شکل برای شرکت ها و غیره می باشد افتخار ما هست که بتوانیم با کیفیت عالی اجناس را به شما مردم عزیز ارائه کنیم.

فروش عمده کاپشن

فروش عمده کاپشن

انتخاب پالتو

پخش عمده پالتو پوشاک روز در مورد انتخاب پالتو به خوبی مشتریان خود که چگونه انتخاب کنند خرید عمده پالتو را بیان می‌کند پالتو کاملا جذب بدن باشد بلکه بهتر است کمی آزاد باشد هنگام پرو پالتو دست‌هایتان را کمی به جلو بکشید یا باز و بسته کنید در صورتی که احساس کردید قسمت ساعد کشیده می‌شود شک نکنید انتخاب پالتو تان اشتباه است آستین‌های پالتو باید به گونه‌ای باشد که بتوانید در زیر آن لباس‌های آستین‌دار یا ضخیم بپوشید اندازه قد آستین هم باید دو سانتیمتر بلند‌تر از مچ باشد تا آستین‌های لباس زیر آن دیده نشود دقت داشته باشید هنگام نشستن و بر‌خاستن قسمت دامنی پالتو نباید بالا برود و هیچ کشیدگی نباید در آن ناحیه ایجاد شود.

فروش مانتو پاییزه

تولیدی مانتو پاییزه

خرید عمده پالتو زنانه

جهت عقد قرارداد تولید عمده کاپشن زنانه ، تمامی شرکت‌های دولتی و خصوصی، دانشگاه‌ها، مدارس می‌توانند با تولیدی پوشاک روز جهت دریافت مشاوره در تماس باشند.

شما مشتریان گرانبها لایق بهترین‌ها هستید. به زودی مدل‌‌های کاپشن جدید داخل سایت قرار خواهد گرفت.

مشتاق تماس مشتریان عزیز می‌باشیم.

جهت اطلاع از قیمت و خرید عمده پالتو و کاپشن و مدل های دیگر موجود و مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید. (تلگرام)

02186072575

09370881972

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+