تولیدی کت و شلوار مردانه در تهران

پوشاک روز بزرگترین عرضه کننده و تولید کننده لباس فرم و انواع کت و شلوار اداری در تهران با کیفیت فوق العاده.

آشنایی با مجموعه و موسسه تولیدی کت و شلوار مردانه پوشاک روز

مجموعه و موسسه تولیدی کت و شلوار مردانه پوشاک روز; با کارگاه دوخت مجهز به چرخ‌های صنعتی و خیاطان مجرب; ارائه‌دهنده خدمات و طراحی دوخت انواع کت و شلوار مردانه مطابق با طرح و سفارش شما می‌باشد. تولید و فروش عمده کت و شلوارهای مردانه پوشاک روز دارای تن‌خور‌های مختلف است که شامل اسلیم فیت، کلاسیک، اداری و دامادی می باشد.

فروش کت و شلوار

تولیدی کت و شلوار

اسلیم فیت

واژه‌ای است که برای توصیف برش و دوخت محصول به کار می رود و به صورت عام به مدل لباس اطلاق می شود. اسلیم فیت در واقع همان تن خور راسته است; که بیشترین خرید و استفاده در پوشاک آقایان دارد. در گفت‌و‌گوی عامیانه قواره کوچک می‌گویند; و کسانی که دوست دارند کت و شلوار اندامی بپوشند می توانند کت و شلوار اسلیم فیت استفاده کنند.

کارخانه دوخت کت و شلوار

کارخانه دوخت کت و شلوار

کلاسیک

دوخت آزاد را می توان تن‌خور معمولی معنی کرد که راحت‌تر از اسلیم فیت است; دوخت و برش تولید این نوع کت و شلوار دوخت کلاسیک و سنتی است. که تن خور آزادتری دارد; این نوع دوخت لباس در بدن گشادتر می باشد. در گفت‌وگوی عامیانه به آن‌ها قواره بزرگ می‌گویند به این ترتیب کت و شلوار کلاسیک تن خور آزادتری دارد.

فروش عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز تولید کننده انواع کت و شلوار مردانه در تمام سایز ها و کت و شلوار می باشد.

سایزبندی: ۴۲، ۴۴، ۴۶، ۴۸، ۵۰، ۵۲، ۵۴، ۵۶، ۵۸، و ۶۰ موجود می‌باشد.

دراپ ها: ۲، ۴، ۶، ۸ موجود می‌باشد.

دوخت کت و شلوار

فروش عمده کت و شلوار

فروش عمده کت و شلوار مردانه

پخش و فروش عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز از فرایند طراحی و دوخت و برش تولید خود آشنا می‌کند، ابتدا پارچه مورد نظر خود را جهت تولید کت و شلوار آماده کرده سپس بر حسب پارچه مدل برای آن آماده می‌شود بعد طراحی می‌شود مرحله بعد یک نمونه آماده می‌شود برش و دوخت آن انجام شد سپس طراح‌ها و الگوساز‌ها نمونه تولید کت و شلوار را مشاهده می‌کنند که اگر نمونه مورد نظر ایرادی داشته باشد برطرف می‌شود برای سری کار که برش بخورد.

تولید کت و شلوار

تولید کت و شلوار با استاندارد جهانی

مرحله برش کت و شلوار

بعد از مراحل نمونه‌گیری کت و شلوار که انجام شد و ایراد آن برطرف شد مرحله سایزبندی می‌رسیم سایزبندی را با کامپیوتر پلات می‌گیریم از سایز ۴۴ تا ۵۶ بر حسب الگو با پلات سایزبندی شده بعد طاقه‌های پارچه با میز (CNC) پهن شده و بعد از این با قیچی برقی عمود یا لیذر برش خواهد خورد.

تولید کننده کت و شلوار

تولید کننده کت و شلوار پوشاک روز

مرحله دوخت کت و شلوار

بعد از مرحله که کار برش برش خورد به مرحله دوخت می‌رسیم در مرحله دوخت دوزنده‌ها ماهر و با تجربه کاری مناسب شروع به دوخت کت و شلوار میکنند با چرخ‌های کامپیوتری و صنعتی انجام می‌شود مراحل دوخت به این شکل است که شلوار‌ها دوخته می‌شود سپس کت دوخته می‌شود فرایند دوخت آن زنجیره‌ای می‌باشد ابتدا لایی حریر خورده می‌شود سپس آهر داخل کار زده می‌شود و سوزن کاری می‌شود بعد از جیب دوختن و دوخت سر‌شانه و بغل کار را که انجام شد آستر داخل کار انجام می‌شود.

تولید کت و شلوار ارزان

تولید کت و شلوار ارزان و با کیفیت عالی

مرحله دوخت آستین کت و شلوار

به مرحله حساس کار دوخت آستین می‌رسیم که ابتدا آستین دوخته می‌شود به دو شکل در تولیدی کت و شلوار پوشاک روز دوخته می‌شود روش اول به صورت سنتی با دست دوخته می‌شود روش دوم به شکل صنعتی یعنی با چرخ مخصوص آستین به کار دوخته می‌شود در مرحله بعد دکمه و مادگی صنعتی به کت و شلوار دوخته می‌شود در انتهای کار اتو خورده و کاور می‌شود.

کارگاه دوخت کت و شلوار

کارگاه دوخت کت و شلوار با دوخت صنعتی

تولیدی کت و شلوار مردانه پوشاک روز در تهران; آماده عقد قرارداد با تمام شرکت های دولتی و خصوصی، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و غیره; در تمام شهرها و کشورهای همسایه می‌باشد. بهترین کیفیت را از ما بخواهید شما لایق بهترین‌ها هستید.

کت و شلوار

کارگاه دوخت کت و شلوار مردانه

جهت اطلاع از قیمت و تولید فروش عمده; لباس فرم کت و شلوار مردانه و سفارش دوخت با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

02186072575

09370881972

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+