لباس فرم مدارس

تولید عمده لباس فرم مدارس؛ در خیلی از کشورها پیشرفته پایه های تحصیلی لباس فرم مدارس خاص خودشان دارند. تمام دانش آموزان موظف به پوشیدن آن ها هستند. در کشورمون ایران نیز به همین شکل است که به شکل لباس یونیفرم مدارس است که شامل مانتو و شلوار برای دخترانه و پیراهن و شلوار برای پسرانه است. همچنین لباس یه شکل پوشیدن در مدرسه باعث آن خواهد کنترل بیشتری در نظم و انضباط و دیگر عوامل هم رنگ بودن دانش آموزان عزیز را تشکیل می‌دهد.

مانتو مدارس

فروش مانتو مدارس دخترانه

مجموعه تولیدی پوشاک مدارس

مجموعه تولیدی پوشاک مدارس فروش عمده لباس مدارس مانتو و شلوار، پیراهن و شلوار پوشاک روز از اوایل دهه ۸۰ فعالیت خود را در صنعت پوشاک و فروش مانتو مدارس آغاز کرد با پایه گذاری مکانیزم زنجیره‌ای مشتمل بر طراحی، توزیع و فروش پیراهن و شلوار مدارس حرکت منسجم خود را ادامه داده است و نسبت به عرضه محصولات خود از اغلب مراکز استانهای کشور و کشور همسایه مثل عراق اقدام نموده است.

پیراهن و شلوار

پیراهن و شلوار مدارس طرح لی

عمده فروشی پوشاک روز شیکترین مانتو و شلوار و پیراهن و شلوار مدارس را آماده می کند.

تولید و عرضه مستقیم انواع فروش مانتو و شلوار مدارس با کارگاه دوخت تمام صنعتی و با کیفیتی بی نظیر می‌باشد تولیدی مانتو و شلوار مدارس پوشاک روز تولید و کارگاه دوخت لباس فرم مدارس دخترانه و پسرانه خود را به سراسر ایران و کشورهای همسایه انجام می‌دهد. با پخش عمده لباس فرم مدارس پوشاک روز همراه باشید.

خرید مانتو مدرسه‌ای

خرید عمده مانتو و شلوار مدارس

همچنین خوب است بدانید اجناس تولیدی لباس مدرسه پوشاک روز از کیفیت بالایی برخوردار است.

با توجه به تولیدی لباس فرم مدارس پخش عمده پوشاک روز از طراحان دوخت و طراحان لباس هستند، کارگاه دوخت مانتو و شلوار مدارس پوشاک روز بهترین مدل مانتو و شلوار دخترانه و شیکترین پیراهن و شلوار در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دخترانه و پسرانه آماده می کند.

تولید عمده لباس مدارس

نمونه کار لباس مدرسه                                         تولید لباس مدرسه و فروش عمده پوشاک روز توانایی آن را دارد که در هر سال دویست هزار دست لباس فرم مدرسه ای دخترانه و پسرانه با دوخت صنعتی را آماده کند و در صورت سفارش بیشتر هم تیراژ بالاتر هم خواهد رفت همکاری با مدارس ها افتخار ماست.

پوشاک مدارس

خرید مانتو و شلوار و مدارس

پوشاک عمده لباس مدارس

تولیدی لباس مدارس، پوشاک عمده لباس مدارس پوشاک روز در سال جاری توانست به لطف خدا با خیلی از مدارس دخترانه و پسرانه تهران و سایر استان‌ها همچنین کشور‌‌های همسایه از جمله عراق و امارات همکاری کند پخش عمده پوشاک مدارس در صدد آن هست کیفیت اجناس خود را بالاتر برده و با قیمت مناسب اجناس به دست دانش آموز‌ها برسد. تمام لباس‌های عمده مدارس پوشاک روز دارای یک سال گارانتی می‌باشد.

فروش لباس مدرسه

فروش لباس فرم مدرسه

تولید و فروش عمده مانتو و شلوار دخترانه مدرسه یا لباس فرم مدارس پوشاک روز آماده عقد قرارداد با تمام مدارس‌های تهران و تمام استان‌های کشورمون در تمام مقاطع تحصیلی است، با دوخت تمام کاملا صنعتی و با گارانتی یک ساله می‌باشد. پخش عمده لباس فرم مدارس پوشاک روز همراه باشید، کیفیت کار ما اعتبار ماست.

مانتو و شلوار مدارس

مانتو و شلوار مدارس طرح لی

شرکت لباس فرم مدارس پوشاک روز به صورت تخصصی در زمینه طراحی دوخت مانتو و شلوار مدارس فعالیت دارد و دارای سابقه درخشان در تأمین تولید عمده مانتو شلوار مدارس می‌باشد. همچنین تولیدی لباس مدرسه پوشاک روز مدلی مانتو و شلوار مدارسی که خود مدرسه ارائه می‌کنند کارگاه دوخت مانتو و شلوار مدارس ما طبق نمونه کار مدارس کار را آماده کرده و تحویل مدرسه خواهد داد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید عمده لباس مدارس و سفارش دوخت مانتو و شلوار دخترانه و پیراهن و شلوار پسرانه یا لباس فرم مدارس با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

فروش پایان یک معامله نیست آغاز یک تعهد است.

۰۲۱۸۶۰۷۲۵۷۵

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+