تولید عمده کت و شلوار مردانه

تولید عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز با کارگاه مجهز ماشین‌آلات دوخت بروز و پیشرفته می‌باشد، کیفیت تولید کت و شلوار پوشاک روز اتفاقی نیست حاصل سال‌ها تجربه‌ است، با ما همراه باشید.

کت و شلوار

کارگاه دوخت کت و شلوار

مطالعات اخیر نشان داده است که پوشیدن کت و شلوار در محل کار یا در جلسات کاری; باعث افزایش بهره وری کارمندتان در مذاکره و فروش با مشتریان می شود. پوشیدن کت و شلوار اداری یا رسمی; یکی از مواردی است که سبب افزایش اعتماد به نفس پرسنل شده; همچنین تاثیر مثبت در مذاکره کننده مقابل را افزایش می دهد. تولید و پخش عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز تهران خوشتیپ بودن را در محل کار را عامل موفقیت در کسب و کار می‌داند.

تولید عمده کت و شلوار مردانه

دوخت کت و شلوار

دوخت عمده کت و شلوار مردانه

با تولید و پخش عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز تغییرات را حس کنید و شیک پوش باشید

تولید عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز همواره تلاش کرده‌ است بهترین اجناس مدل‌های روز را به شما مشتریان گرامی خود ارائه کنیم.

دوخت کت و شلوار

دوخت کت و شلوار مردانه

تولید کت و شلوار مردانه پوشاک روز تهران; مدل های زیادی دارد کت تک دکمه، کت دو دکمه، کت سه دکمه، اسپرت و غیره می باشد همچنین نکاتی را در دوخت شلوار تولیدی کت و شلوار پوشاک ارائه کنیم راسته می‌باشد, که دارای آستر تا رو زانو است و فاق بند است. فاق بند یک تیکه پارچه مثلثی شکل می باشد. زمانی که فاق بند روی شلوار پارچه‌ای باشد, فاق شلوار مثل شلوار کتان و لی تو تن نشست پیدا میکنه. ( اندامی و زیبا ) و اگر فاق بند نباشه شلوار آزاد تر می شود.

دوخت کت شلوار

دوخت کت و شلوار کلاسیک

هدف تولید و فروش عمده لباس فرم کت و شلوار اداری یا رسمی پوشاک روز; آن خواهد بود تا بهترین نتیجه را برای خریداران محصولاتمان را خلق کنیم و توسعه دهیم به ما بپیوندید‌.

کت و شلوار اسلیم

دوخت کت و شلوار اسلیم فیت یا دامادی

فروش عمده کت و شلوار اداری

در سال گذشته شاهد چشمگیر تولید کت و شلوار با کیفیت در شرکت تولیدی دوخت کت و شلوار مردانه بودیم که این امر ما را بر آن داشت تا از پتانسیل تولید مرغوب و استفاده از تجربه شرکت در این صنعت تولیدات مجموعه را به طور کامل برای مشتریان گرامی متمرکز کنیم تا مشتریان ما خرید کت و شلوار را با کیفیت انجام دهند. با فروش عمده کت و شلوار‌‌ اداری پوشاک روز همراه باشید.

تولید عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز

دوخت عمده کت و شلوار مردانه کلاسیک

تولید و دوخت عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز با افتخار آماده عقد قرارداد با تمام شرکت های دولتی و خصوصی، سازمانها، دانشگاهها، بانکها، ارگانها، هتلها و غیره می باشد.

تولیدی کت و شلوار

تولیدی کت و شلوار مردانه

جهت اطلاع از قیمت تولید و فروش عمده کت و شلوار و سفارش دوخت آن با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل فرمایید. کانال تلگرام ما.

02186072575

09370881972

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+