فروش عمده کت و شلوار

تولید و فروش کت و شلوار مردانه پوشاک روز شیک لباسی خوش لباس کارکنان را در اولویت خود قرار داده است، یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین پوشاک آقایان در محیط کار کت و شلوار می باشد و ذهنیت خوبی برای مشتری ایجاد میکند. مهمترین عاملی که یک کت و شلوار مرغوب و زیبا را به وجود می آورد جنس پارچه‌ای است که برای دوخت آن استفاده می شود همچنین الگو تن خوری و دوخت آن میباشد.

کالیته پارچه کت و شلوار جهت دوخت کت و شلوار

کارخانه دوخت کت و شلوار دوزی

شناخت کت و شلوار

خیلی از شرکت‌ها که کت و شلوار سفارش میدهند شناخت چندانی از پارچه و دوخت ندارند مجموعه تولیدی دوخت عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز تهران کارشناس خود را به شرکت ها اعزام کرده و به خوبی انواع پارچه ها که شامل فاستونی، مطهری، گاواردین، عالیجناب، جامعه با درصد پنبه و پلی استر مختلف و پارچه های ترک و چینی کارشناس فروش عمده کت و شلوار مردانه توضیحات کافی را مدیر شرکت داده که در مقابل شستشو و اتو زدن و نشست کت و شلوار در بدن به شکلی است. تمام کت و شلوار های تولید و پخش عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز دارای یک سال گارانتی می باشد.

فروش کت و شلوار

فروش کت و شلوار رسمی

پارچه خوب جهت دوخت کت و شلوار چیست؟

پارچه های زیادی برای دوخت کت و شلوار استفاده می شود تولید و فروش کت و شلوار مردانه پوشاک روز تهران شما مشتریان عزیز را با بهترین پارچه‌ها جهت دوخت کت و شلوار استفاده می شود آشنا میکند.

دوخت کت و شلوار

کارگاه دوخت کت و شلوار

۱. پشمی: عمده پارچه هایی که برای تولید کت و شلوار در پوشاک روز استفاده میشه پشم است زیرا پارچه های پشمی در فصل سرما عایق حرارتی خوبی دارد تا بدن گرم بماند و در فصل گرما به دلیل این که لایه نازک پشم تشکیل شده است خنک بوده و برای فصل تابستان مناسب می باشد، کت و شلوار‌هایی که از پارچه‌های پشمی درست می شود نشست بسیار زیبایی روی بدن داره و فیت بدن به نظر می آید و زیبا جلوه می کند.

فروش کت و شلوار

خرید کت و شلوار اداری از تولیدی

۲. نخی: با توجه به این که کت و شلوارهای نخی درجه بندی داشته و خوب و بد دارد در مجموع بهترین پارچه نخی قیمت آن از کت و شلوار های پشمی پایین تر است، می توان این کت و شلوار های نخی را در لباسشویی خانه شست اما پشمی نیاز به خشکشویی دارد. با خرید عمده کت و شلوار خود از شرکت تولیدی پوشاک روز اطمینان را از کیفیت محصول پیدا خواهید کرد و مشتری دائم شوید.

فروش کت و شلوار

فروش عمده کت و شلوار اداری

شناخت از دوخت کت و شلوار

تولیدی کت و شلوار اداری و مجلسی پوشاک روز به مشتریان خود به خوبی در مورد دوخت کت و شلوار بیان میکند، قبلا در یک دهه قبل و حتی در زمان حال هم خیلی از تولیدی‌ها به شکل سنتی کار میکنند و با کیفیت هم می‌باشد اما در تولید کت و شلوار مردانه پوشاک روز دوخت آن صنعتی می‌باشد که در دوخت آن با چرخ‌ها و ماشین‌آلات‌های پیشرفته می‌باشد.

عرضه مستقیم کت و شلوار

عرضه مستقیم کت و شلوار

تولید و فروش عمده لباس فرم کت و شلوار مردانه پوشاک روز آماده عقد قرارداد با تمام شرکت های دولتی و خصوصی، دانشگاه‌ها، اداره‌ها، بیمارستان‌ها و غیره می باشد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید عمده کت و شلوار اداری و سفارش دوخت آن با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱۸۶۰۷۲۵۷۵

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

کانال تلگرام ما

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+