فروش عمده مانتو اسپرت

خرید مانتو اسپرت را میتوان مهم ترین پخش خرید بانوان عزیز کشورمان را بدانیم، مانتو بیشترین سهم را در در پوشش و ظاهر خانم های عزیز دارد، در واقع هسته ی مرکزی استایل خانم ها را تشکیل می دهد، بنابراین با فروش عمده مانتو اسپرت پوشاک روز همراه باشید و استایل زیبایی داشته باشید.

کارگاه دوخت مانتو کتی

کارگاه دوخت مانتو کتی مخمل

اگر چه قد مانتو اسپرت دخترانه معمولا برای راحتی بیشتر کوتاه انتخاب می شود; امروزه مد تغییر کرده است و شاهد مانتو بلند اسپرت جلو باز زیادی هستیم; که بسیار در میان زنان و دختران مد و محبوب شده است; تولید و فروش عمده مانتو اسپرت پوشاک روز تهران مدل های متنوع بسیار زیاد و جدیدترین کارهای روز را آماده می کند.

فروش مانتو و کت مزونی

فروش مانتو کت مزونی

مدل های امروز تولیدی مانتو مزونی پوشاک روز بیشتر با رنگ های شاد و تک رنگ هست; مجموعه ای از زیباترین و به روز ترین مدل مانتوهای اسپرت دخترانه و زنانه در تولیدی مانتو پوشاک روز مشاهده کنید و مشتری همیشگی خواهید شد.

فروش مانتو و شلوار کتی

فروش مانتو و شلوار کتی

تولید تفاوت مانتو مزونی

کسانی که به مزون‌ها مراجعه می‌کنند دنبال محصولاتی که هر روز پشت ویترین مغازه‌های سطح شهر می‌بینند نیستند آنها به دنبال طرح‌ها، نقش‌ها و مدل‌های خاص هستند تا خریدی با فروشگاه‌های بازار داشته باشند، تولیدی مانتو مزونی پوشاک روز مخاطب خاص دارد خرید عمده مانتو مزونی و خرید تکی مانتو مجلسی پوشاک روز انجام دهید.

فروش مانتو تابستانه

فروش مانتو تابستانه

تفاوت در مخاطب و اختصاص یافتن یک نوع لباس به یک گروه خاص موضوع طبیعی است که در همه جای دنیا مصداق دارد لباس‌های شیک‌ و لوکس برای مخاطب خاص عرضه می‌شود، با ما خاص باشید. این مانتو  با الیاف طبیعی و در رنگبندی و سایزبندی می‌باشد.

تولید مانتو و شلوار کتی

تولید مانتو و شلوار کتی

تغییر را با دوخت مانتوهای مزونی اسپرت تولیدی پوشاک روز حس کنید و شیک پوش باشید. مانتو و شلوار کتی کاملا مزونی می‌باشد.

فروش عمده مانتو و شلوار کتی

فروش عمده مانتو و شلوار کتی

بیشترین رنگ‌ها برای مانتو اسپرت

چهار رنگی که به هر پوستی می‌آیند یکی دیگر از رنگ‌هایی که هر پوستی می‌آید کله غازی این رنگ تطبیق پذیرتر از رنگ روشن و تابستانی فیروزه‌ای می‌باشد، رنگ بعدی قرمز است که به هر پوستی می‌آید به این دلیل که در مرکز طیف رنگ‌ها قرار دارد، یکی دیگر از رنگ‌ها بادمجانی می‌باشد این رنگ جزو رنگ‌های وسط در چرخه‌ی رنگ‌هاست یعنی نه خیلی گرم نه خیلی سرد است، و آخری صورتی ملایم می‌باشد این رنگ جایی بین صورتی روشن و گلبهی قرار دارد پوست صورت را روشن‌تر و درخشان‌تر نشان می‌دهد.

کارگاه دوخت مانتو و شلوار کتی مزونی

کارگاه دوخت مانتو و شلوار کتی

فروش عمده مانتو مزونی

فروش عمده مانتو مزونی پوشاک روز، مانتو‌های مزونی با مانتو‌های اسپورت خیلی تفاوت دارد مانتو‌های اسپورت چون فروشش بالا زیاد تولید می‌شوداما مانتو‌های مزونی فروش کمتری در مقابل اسپورت دارد تولیدی مانتو مزونی پوشاک روز تمامی اجناس خود از استاندارد‌های جهانی می‌باشد و در سبک و مدل‌های مختلف طراحی میشود، خرید عمده مانتو مزونی خود را از تولید و عرضه کننده مانتو مزون پوشاک روز تهیه کنید. شایان به ذکر است تمام درز دوخت مانتو مزون‌ها نوار دوزی و گاند کشی شده می‌باشد.

تولید کت و شلوار

تولید مانتو مزونی و کت و شلوار زنانه

تولید و پخش عمده مانتو اسپرت مزونی پوشاک روز با بهترین پارچ های روز; که شامل شانتون، بنتون، لاکچری، ابروبادی، برونتی، حریر، مازاراتی و غیره، همچنین بهترین دوخت با تن خورده‌ای فوق‌العاده اجناس خود را به مشتریهای عزیز خود ارائه کند.

مانتو مزونی

فروش مانتو مزونی

تولید و فروش عمده مانتو‌های مزونی و اسپرت پوشاک روز تهران آماده عقد قرارداد با تمام با فروشگاه.ها در تهران و تمام فروشگاه‌های استان‌های کشورمون می باشد.

تولیدی کت و شلوار

فروش عمده کت و شلوار مزونی

جهت اطلاع از قیمت و خرید عمده مانتو کتی مزونی و اسپرت، رنگبندی، فری سایز مشاهده دیگر مدل‌ها و دیگر محصولات شماره‌ تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

فروش کت و شلوار

فروش کت و شلوار زنانه

فری سایز، رنگبندی

در این شرایط بد اقتصادی هوای هم همدیگر را داشته باشیم در آستانه سال جدید هستیم پیشاپیش عید را به مردم عزیز تبریک عرض میکنیم همچنین سال خوبی را مردم عزیر آرزو می‌کنیم برای مدل‌های شب عید تماس بگیرید با تولیدی مانتو مزونی پوشاک روز همراه باشید و مشتری همیشگی شوید.

02186072575

 09370881972

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+