پخش عمده کت و شلوار: کت و شلوار از قدیمی‌ترین مدل‌های لباس است; که خدمت آن به کشور بریتانیا برمیگردد. شاید بسیاری از مدل‌های لباس را دیده‌اید که با گذشت زمان از مد افتاده‌اند و تا به الان منقرض شده‌اند; اما همچنان کت و شلوار با گذشت صدها سال وجود دارد; و در مجالس‌ها، اداره‌ها، عروسی‌ها و غیره به عنوان لباس پوشش روزانه استفاده می شود.

کت و شلوار اسلیم

کارخانه دوخت و کت و شلوار

چرا پخش عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز؟

تولید و فروش عمده کت و شلوار مردانه یونیفورم همیشه در حال تغییر و بروز رسانی است; پوشاک روز دارای کارگاه دوخت و کارگاه برش با میز (CNC) جداگانه می باشد‌ تا زیباترین اجناس خود را به مشتریان گرامی ارائه بدهیم.

فروش کت و شلوار

فروش عمده کت و شلوار

پوشاک روز تولید کننده کت و شلوار با بهره‌گیری از تیمی مجرب متشکل از کارشناسان داخلی و مشاور‌های خارجی به پشتوانه بیش از دو دهه تجربه در این صنعت مفتخر است نیاز پوشاک عمده (کت و شلوار) آقایان را با حفظ کیفیت جهانی از نظر طراحی، تنوع، مواد اولیه و دوخت تامین نماید.

کت و شلوار

تولیدی کت و شلوار و فروش کت و شلوار

تولیدی پوشاک روز عرضه کننده شیکترین پخش عمده کت و شلوار مردانه; پارچه و دوخت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد; همچنین فروش عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز با بهره گرفتن از بهترین طراحان و ایده پردازان داخلی; و با استفاده از مرغوب‌ترین ابزار روز دنیا مفتخر ارائه انواع کت و شلوار مردانه اداری و رسمی به آقایان شیک پوش است.

تولید کت و شلوار اداری

پوشاک روز تولید کننده کت و شلوار

خرید عمده کت و شلوار مردانه

با کت و شلوار‌های تولیدی پوشاک روز استایل زیبایی داشته باشید. گروه تولیدی کت و شلوار پوشاک روز تولید و عرضه کننده انواع کت و شلوار اداری به صورت کاملا تخصصی با بهترین کیفیت و رعایت تمامی استاندارد‌های لازم می‌باشد. خرید عمده کت و شلوار اداری خود را به تولیدی و کارخانه پوشاک روز بسپارید.

کت و شلوار

کارگاه دوخت کت و شلوار

خوب است بدانید فروش عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز به دلیل کیفیت بالا آن و دوام بالای آن به تمام شهر‌های ایران و کشور های همسایه صادر می شود.

تولیدی کت و شلوار پوشاک روز از ابتدا فعالیت تمامی تلاش خود را در جهت برندی معتمد با نوآوری در سبک لباس پوشاک آقایان کرده، همچنین بهرمند از نیرو انسانی ایرانی کوشا، متخصص،  حرفه‌ای می‌کوشد تا محصولات با کیفیتی قابل ارائه در شآن و شخصیت آقایان عزیز باشد. شایان به ذکر است در پست‌های بعدی فرایند طراحی و دوخت کت و شلوار به زودی در قرار خواهد می‌گیرد.

پخش عمده کت و شلوار

خرید کت و شلوار و فروش کت و شلوار

تولید مستقیم و فروش عمده کت و شلوار مردانه پوشاک روز آماده عقد قرارداد; با تمام شرکت‌های دولتی و خصوصی، بانک‌ها، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها، ارگان‌ها و غیره می باشد.پخش و فروش عمده کت و شلوار

فروش کت و شلوار

عرضه مستقیم کت و شلوار

متاسفانه ویروس کرونا به داخل کشورمون و همه‌ی استان‌ها را در بر گرفته است پوشاک روز فروش کت‌ و شلوار خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهد همچنین از مردم تقاضا میکنیم هر چند سخت است ولی در خانه‌هاتان بمانید تا زنجیره‌ای این بیماری تمام شود.

فروش کت و شلوار

کارگاه دوخت و برش کت و شلوار اداری

تولید و پخش کت و شلوار مردانه

جهت اطلاع از قیمت و خرید عمده کت و شلوار مردانه و سفارش دوخت آن با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱۸۶۰۷۲۵۷۵

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

 

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+