تولید و فروش مانتو و شلوار رسمی یا اداری

رابطه لباس به اندازه ای قوی است که وقتی یک مشتری داخل شرکت یا بانک و غیره می شود نخست بر لباس پرسنل شرکت توجه می کند. گویی انسان ها با لباس خود با یکدیگر صحبت میکنند؛ که فروش مانتو و شلوار رسمی یا اداری ساده و بسیار شیک برای کارکنان شرکت یا بانک ها و غیره می باشد. همچنین خانمهای تمام کشورمون به علت آن که علاقه خوبی دارند که ظاهر جذاب داشته باشند؛ تولید و پخش عمده پوشاک روز تهران زیباترین و شیک ترین مدلهای مانتو و شلوار رسمی و اداری آماده میکند.

فروش مانتو فرم

تولیدی لباس فرم اداری پوشاک روز

فروش عمده لباس فرم مانتو و شلوار رسمی یا اداری پوشاک روز

مجموعه ای است که بیش از دو دهه تلاش مستمر کیفیت و نوآوری را به مشتریان گرانقدر خود عرضه میکند.

لازم به ذکر است که فروش عمده مانتو و شلوار رسمی یا اداری پخش عمده پوشاک روز؛ به دلیل مدلهای زیبا و کیفیت بالای اجناس و تن خور زیبای لباس فرم مانتو و شلوار اداری یا رسمی؛ باعث شده که کشورهای همسایه از جمله عراق و ارمنستان برای شرکت های خود از مانتو و شلوار رسمی برای کارکنان خانم ها استفاده کنند.

مدل تولیدی مانتو شلوار اداری

نمونه مانتو شلوار اداری پوشاک روز

جالب است بدانید که تولید و پخش عمده پوشاک روز، سبک جدیدی از مانتو و شلوارهای اداری طراحی کرده است.  با پوشاک روز استایلی زیبا و صاحب سبک شوید، بهترین رنگ ها برای لباس فرم مانتو و شلوار اداری یا رسمی شامل مشکی، آبی نفتی، طوسی، سرمه ای، زیتونی و قهوه ای می باشد.

مجموعه تولیدی مانتو و شلوار اداری پوشاک زور

مجموعه تولیدی مانتو و شلوار اداری پوشاک روز، از ویژگی‌های بارز این مجموعه تولید عمده پوشاک میتوان به موارد زیر اشاره کرد، مشتری مداری، بالا بودن کیفیت اجناس، مشاوره رایگان، به روز بودن تجهیزات و ماشین‌الات، استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین متریال‌ها، ظرافت در تولید و تیراژ بالا و غیره می‌باشد.

مانتو اداری

خرید عمده مانتو اداری

تولید و پخش عمده لباس فرم پوشاک روز دارای کادری مجرب و متخصص می باشد تا خدمات بهتری به مشتریان عزیز ارائه کند.

تولید پخش عمده لباس فرم پوشاک روز آماده عقد قرارداد با شرکتهای دولتی و خصوصی، دانشگاه ها،سازمان ها،بانک ها و غیره می باشد.

جهت از اطلاع قیمت خرید عمده لباس فرم مانتو و شلوار اداری یا رسمی و سفارش دوخت با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷

پوشاک روز آماده دریافت سفارش لباس فرم انواع شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس و ... می باشدتماس بگیرید
+